Sivut

lauantai 3. marraskuuta 2012

Selkäläskikatsaus

Omaa napaansahan saa tuijotella peilistä niin paljon kuin jaksaa, mutta selkää ei silleen tuu nähneeksi. Parissa blogissa näkyy välillä peilin kautta otettuja omakuvia ja nyt mun uteliaisuus voitti laiskuuden ja räpsin menemään. Eka itselleni tutuin näkymä, oma napa. Antakaa anteeksi hehkee naama ja tyylikäs kampaus ;)



Myös tää sivunäkymä on mulle hyvin tuttu. Vasemmalla vedän mahaa sisään minkä kykenen, keskellä olen normaalisti ja oikealla pullistan ulospäin all the way. Mä oon aina ollut sitä mieltä, että jos mun maha olis normaalisti sen näköinen kuin se on sisäänvedettynä niin olisin ihan tyytyväinen. Vaan sittenhän mä vasta olisinkin pulassa housukaupoilla - nykyiselläänkin mun maha on liian pieni reisiin nähden housuvalmistajien mielestä. Paljon kivempaa ajatella noin päin kuin, että reidet olis liian isot :D



Tadaa! Selkäläskit:



Loppuun halusin kuvata vielä jotain imartelevaa, joten tässä ystäväni Haba ja hyvä muistutus valaistuksen merkityksestä valokuvan lopputulokselle. Kuvauspaikkoina makuuhuone, kylppäri ja eteinen:



Mulla on varmaan joku fatorexia, kun tää ei musta näytä ollenkaan niin pahalta kuin näiden statsien valossa vois odottaa: aamupaino 85,8kg, pituus 168cm, BMI 30,4... Voin muuten paljastaa, että vaatteet tekee makkarat. Mun ruoto näyttää paljon muhkuraisemmalta, jos päällä on jotain pari kiloa sitten ostettua ;)

4 kommenttia:

  1. Sulla on kanssa huikeasti lihasmassaa, koska olet todella sopusutainen, eikä uskoisi painoa olevan niin 'paljoa'. Upee haba ja reidet, selkeästi on lihasmassaa.

    Olen kanssa huomannut valaistuksen tärkeyden lihaksia kuvattaessa ;D

    VastaaPoista
  2. Kiitos Terksu! Ehkä mulla ei olekaan fatoreksia :)

    VastaaPoista
  3. Ei oo sulla mitään reksioita! Näytät tosi hyvälle ja siltä että treenattu on :) Ollapa itse lähellekkään saman näköinen!

    VastaaPoista
  4. Kiitti! Oonhan mä joskus salilla käyny :)

    VastaaPoista