Sivut

sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Naku

Pääsin vihdoin ja viimein Yrjönkadulle nakuilemaan :D 1920-luvulla rakennettu uimahalli on huikea elämys - ihan erilainen kuin joku moderni Mäkelänrinne! Naku-uinnista tuli kivat mökkeilyfiilikset - vaikkakin mökillä saa ruuhkan sijasta uida ylhäisessä yksinäisyydessään. Sammakkoveto tuntui häijyltä olkapäässä, joten uinti jäi kahteen altaanmittaan. Onneks oli muutenkin tarkoitus panostaa vesijuoksuun. Olipahan melkosen outo fiilis kietasta vesijuoksuvyö päälle paljaaltaan - ja kylmäkin se oli! Nakuvesijuoksun yllättävin aspekti oli pomppivat tissit. Mä olin kuvitellut, ettei siinä hypi niin kovasti ja vesikin vaimentaa liikkeitä, ettei tissit pääsis pomppimaan. Uikkari päällä vesijuoksu on kyllä miellyttävämpää. Nakuhommissa kannattaa panostaa uintiin.

Mulla on sellanen seinäkalenteri, jossa on ihmisten nimipäivien lisäksi myös kissojen viralliset nimpparit. Tänään päivänsankarit ovat Catsy ja Katti. Katson siis viettäväni tänään nimipäivää :) Mulla on ehkä joku äärettömän pieni nimppari-fiksaatio, kun ihmisten kalenterissa mulla ei omaa päivää ole. Aikanaan on ollut, mutta joskus 20-luvulla se poistettiin, ilmeisesti nimen harvinaisuuden vuoksi. Siitä voitte sitten arvuutella, mikä mun nimi on, jos ette mua livenä tunne :D

2 kommenttia:

  1. Eikö siinä sun kisukalessa oo sun nimeä 16. huhtikuuta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei. Tässä on 16.4. Jalo ja Patrik sekä Silkki ja Silli.

      Poista