Sivut

sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Las Vegas

Sinne sijoittui mun toinen kirja. En onnistunut vastustamaan kiusausta vaan luin kaksi putkeen :D Tälläkin saralla olen huono vastustamaan kiusauksia. Nyt täytyy kyllä pitää tauko ennen seuraavaa!

Meikäkatti Las Vegasissa kesällä 2007
Siipalle nousi tänään 38 asteen kuume ihan puskista. Ei sillä mitään muita oireita näytä olevan ja mä jo syytin sitä lorvikatarrista, mutta kuumemittaria lienee pakko uskoa. Jos se on sama pöpö, joka mulla jo oli niin ei kai se uudestaan enää iske. Jos se on eri pöpö niin se tarttuu varmaan riippumatta siitä, mitä mä teen, joten kävin salilla ihan normaalisti. Tai mikä nyt on normaalia? Tää kevät on muuton jälkeen ollut punttitreenien suhteen todella hajanainen. On ollut kämpän laittoa, kevätväsymystä, flunssanpoikasta, muita kiireitä ja lenkillä käyntiä.
Muutosta on jo (tai vasta) reilu 2 kuukautta. Pitäiskö siinä ajassa jo olla kämppä kunnossa ja remonttiväsymys nukuttu pois? No ei kuitenkaan ole, eikä sille nyt mitään mahda. Treenien vähyys alkaa tuntua salilla jaksamisessa. Pitäis olla säännöllisempää. Toisaalta lenkillä jaksaminen on selvästi parantunut, kun siellä olen käynyt säännöllisesti. Hitsit kun ei aika ja kehon palautumiskyky riitä kunnolla molempiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti