Sivut

tiistai 7. toukokuuta 2013

Ympäri käydään, yhteen tullaan

Tällä blogilla tulee elokuussa 2 vuotta täyteen ja jutut kiertää samaa rataa. Ilman blogin pitämistä tuskin huomaisinkaan, kuinka pahasti mä jumitan samoissa kuvioissa. Tässä sen huomaa, kun ei keksi uusia juttuja kirjoitettavaksi vaan jokaisen idean kohdalla syttyy lamppu "mä oon kirjoittanut tästä ennenkin!" 
Tällä hetkellä on taas sama tilanne kuin viime vuonna synttäreiden ja Vapun jälkeen - paino on yli hälytysrajan (la aamuna 86,3 kg) ja jotain tarttis tehdä. Mun päässä pyörii monia samoja ajatuksia kuin ennenkin, liittyen siihen, miten sen painon sais putoomaan. Olen niistä kaikista jo kirjoitellut, enkä jaksais toistaa itseäni, koska se vaikuttaa tyhmältä. En haluis olla sellanen pölvästi, joka jauhaa samasta asiasta vuodesta toiseen, muttei saa mitään aikaiseksi. Enemmän tekoja, vähemmän puhetta! Ja jos ei pysty niihin tekoihin niin miksi sitten jauhaa koko asiasta? Mutta toisaalta taas, mikä on vaihtoehto? Lakata yrittämästä, syödä kuin sikapossu ja lihoa entisestään? Äh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti