Sivut

maanantai 20. toukokuuta 2013

Pena! Long time, no see!

Jösses, mihin tää aika oikein menee? Siitä on melkein kaksi viikkoa, kun olen vimeksi käynyt salilla ja yli kolme viikkoa, kun olen päässyt tekemään penaa siipan kanssa. Tuntuu ikuisuudelta. Oli ihanaa päästä tänään salille ja oli ihanaa, että jaksoin penkata 60 kilolla 8, 8, 6, 5 ja 6 toistoa. Ei ole kaikki liha kadonnut olkapäätä parannellessa :)

Mä tein tänään suuren päätöksen. En sittenkään myy mun jalkalamppua. Mä olin jostain saanut päähäni, ettei se sovi tän uuden kodin sisustukseen, eikä sille ole täällä sopivaa paikkaa, joten se pitää myydä. Homma roikkui mun to-do-listalla viikkokausia ja tänään aloin vihdoin näpytellä ilmoitusta Toriin. Lopulta en pystynytkään julkaisemaan sitä ja mun surullinen eroahdistusilme hellytti siipankin. Lamppu saa jäädä. Kyllä sille täältäkin oma paikka löytyy, kunhan keretään kunnolla asettua :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti