Sivut

lauantai 11. toukokuuta 2013

Lippukisassa kärähti hauikset

Me ei ole juurikaan käyty kisoissa, mutta tänään ei olisi kentälle mahtunut muuten, joten osallistuttiin Lippukisaan. "Se on noin 18 reiän lyöntipelikilpailu tasoituksin. Pelaaja saa lähtiessä mukaansa lipun, jonka hän asettaa pallon paikalle käytettyään 72 + SLOPE tasoituksensa määrän lyöntejä. Tarvittaessa jatketaan toiselle kierrokselle. Voittaja on pisimmälle päässyt kilpailija."

Tästä lähtee tie kohti ekaa tiiauspaikkaa. Jonkassa näkyvä valkoinen piste on joutsen!

Mä pääsin 93 lyönnilläni melkein 17. väylän loppuun asti - jäin 37cm päähän lipusta. Ei huono, muttei lähelläkään kärkisijoja. Siippa pääsi yhden pienen putin vajaan täydet 18 reikää. Tosi hyvä tulos, muttei sekään riittänyt palkinnoille :)

Viimeinen griini. Tuolta kaukaa takaa tähän kiivetään ja jyrkkä ylämäki varmistaa, että klubille päästessä on jano ;)

Peli meni sen verran kivasti, ettei päässyt päreet palamaan. Sen sijaan hauikset paloi, kun olin aamulla levittänyt arskarasvaa vähän huolimattomasti. Jäljistä päätellen olen pyöräyttänyt kädellä ojentajien puolelta ja jättänyt hauikset suojaamatta. Aamulla katsoin ennusteesta, että pitäis olla puolipilvistä, eikä pelkkää aurinkoa, enkä muutenkaan odottanut auringon olevan vielä kovin polttava. Laitoin siis rasvaa vähän huolimattomasti. Siippa naureskeli mulle, kun mä kuulemma teen saman virheen joka vuosi ekalla kerralla. Itse en kyllä muista - siksihän mä sen saman virheen teenkin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti