Sivut

tiistai 11. kesäkuuta 2013

Hukassa!

Kesärientojen takia oli taas kahden viikon salitauko, mutta tänään palattiin punttien ääreen :)
Onneks oltiin menossa jo hyvissä ajoin ennen kasia eli vastaanoton sulkeutumista, sillä mun salikortti mököttää jossain jemmassa, kun sitä on käytetty niin vähän. Oli pakko hakea vastaanotosta uusi kortti hintaan 14€. Vieläkin vaivaa, missä se vanha kortti vois olla. Mä en juuri koskaan hävitä mitään tollasia tavaroita. Siippa on meillä vastuussa hukkaamisesta ja minä löytämisestä. Oon ihan äimänä. Paras arvaukseni on, että viimeks salin ovesta kuljettuani olen laittanut korttia takas treenikassiin ja se onkin mennyt ohi, enkä mä ole huomannut sitä ja se on jäänyt salin lattialle lojumaan. Se oli vielä sellanen valkoinen no-brand kortti, josta ei löytäjä edes voi tietää, mikä kortti se on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti