Sivut

keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Milloin pitää jäädä kotiin sairastamaan?

Monet nykyajan duunit on fyysisesti niin kevyitä, että flunssaisenakin voi mennä töihin. Se onkin sitten toinen juttu, jaksaako siellä töissä ajatella mitään fiksua. Vaan eihän sillä ole väliä, kunhan näyttää ahkeralta ja näpyttää kiivaasti. Vai?
Eilen mä olin niin töttöröö, etten olis jaksanut edes näpytellä. Nukuin päikkärit ja lahnailin nojatuolissa - mun ihanassa Bennyssä, jossa on nuhaisena parempi nukkua kuin vaakatasossa sängyssä :) Tänään jaksan jo näpytellä (kuten huomaatte ;) mutta yskän, aivastelun ja niistämisen määrä ei vielä ole julkisille paikoille sopiva. Siistin sisätyöläisen ei pidä mennä työpaikalle ällöttämään työkavereita tai asiakkaita! Kaikki ei selvästikään ole tästä asiasta mun kanssa samaa mieltä. Monesti lounasjonossa tai vedenkeittimellä saa arvuutella, minkälaisen pöpön edellä menevä nuhanenä on jättänyt muistoksi siihen kahvaan, johon olen kohta tarttumassa...

1 kommentti:

  1. Mä yritän nykyään miettiä just sitä et miten tartutan muita töissä. Et vaikka ite just-ja-just pystyiskin tekemään töitä, niin se on aika edesvastuutonta tulla levittämään pöpöjä ja tartuttamaan muita. Ja kun se kuumeilu ei oo tosiaan ainut flunssan oire, minkä takia kannattaa jäädä kotiin.
    Pikaisia paranemisia sinne!

    VastaaPoista