Sivut

lauantai 29. kesäkuuta 2013

Tyttöauto

Tämmönen auto oli eilen siipan työpaikan parkkiksella :)



Meidän työpaikat on vajaan kilsan päässä toisistaan ja useimmiten me kuljetaan samalla autolla ja mä sitten kävelen loppumatkan. Paitsi jos on huono keli tai isot kantamukset tms. jolloin saan kyydin perille asti :)

Kolmen viikon kesäloma alkoi ja samalla kauhee spennaus säätilasta - mille päiville voi varata golffeja ja mitä ihmettä sitä keksis sadepäiville? Huomenna on pakko golfata, koska on ilmottauduttu kisaan, ja jonain sadepäivänä on pakko päästä Heurekaan katsomaan Body Worldsiä. Muuten on suunnitelmat aika auki. Mitenköhän mä selviydyn, kun oon enemmän sellanen suunnittelijatyyppi? ;)

Siippa on tällä hetkellä sulkapallostelemassa ja mä kärvistelin pitkään päätöksenteon kanssa, että mitä mä nyt oikein haluun tehdä. Mä haluisin, että olis kaunis sää ja mä olisin täysin terve niin voisin lähteä lenkille. Mutta kun köhän jämät on vielä keuhkoissa ja sääkin on korkeintaan siedettävä niin en mä sit enää haluukaan. Kävin vaan kaupassa ja pesin pyykkiä. Ei kai se mun kunto tässä yhdessä päivässä enää lisää romahda :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti