Sivut

keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Haber, haba ja hauiskääntö


Mua ei vaan lakkaa huvittamasta se, että meidän alakerran naapurin nimi on Haber. Kunpa se vielä olis iso bodari eikä tavallinen vanhempi nainen niin olis täydellistä :D
Meillä töissä käyttäjätunnukset on normaalisti kaksi ekaa kirjainta etu- ja sukunimistä. Siellä on yksi nainen, jonka tunnari voisi olla haba, jos hän vain olisi ollut naimisissa jo meille tullessaan. Tunnari kun ei vaihdu, vaikka siihen liitetty nimi vaihtuu.

Lätinät sikseen ja asiaan ;)
Keskiviikko on vaikea päivä. Siipan sulkapallovuoron takia pitää herätä puoli tuntia tavallista aikaisemmin + liian vähät unet alkaa mulla painaa yleensä aina vasta kolmantena päivänä. Eli maanantai ja tiistai menee ihan kivasti, mutta keskiviikkona iskee iso väsy. Ja sit pitäis muka jaksaa vetää leukoja! Se on tällä ruholla niin raskas ja vaativa suoritus, että ajatus hirvittää jo etukäteen ;)

Miksi sitten pitäis vetää leukoja just keskiviikkona? Viikon tärkeimmät ja vaativimmat treenit on lauantain penkki ja sunnuntain jalkatreeni - koska viikonloppuna olen virkeä ja hyvin levännyt. Niiden jälkeen on hyvä pitää lepopäivä maanantaina. Perjantai-iltana on kiva vähän rötväillä alkavan viikonlopun kunniaksi -> lepopäivä. Eli arki-iltojen treenit on ti-ke-to ja siihen pitää sit sijoitellä spinu, juoksu ja sali. En haluis spinua ja juoksua peräkkäin vaan jaloille lepopäivä väliin, joten ainut looginen vaihtoehto on tehdä yläselkä-hauistreeni keskiviikkona. MOT.

Tänään oli niin onkimato-olo, että päätin jättää leuat väliin. Eihän mun niitä oikeesti ole pakko tehdä, jos en halua. Mä oon kuitenkin niin ahkera jumppaaja, että mulla on varaa kuunnella omia fiiliksiä. Ja se fiilis on, että töiden jälkeen mua väsyttää, enkä halua treenata kotona. Mä tarviin sen kymmenen minsan lämmittelyn, jonka aikana herään sekä fyysisesti että henkisesti, kun katselen salin kuhinaa ja kuuntelen musaa. Mähän siis teen leuat aina kotona, koska omasta tangosta saa niiiin paljon paremman otteen ja täällä voi surutta kikkailla, eikä kukaan nää ;) mut tänään lintsasin ja teen niitä sit joskus, kun huvittaa!

Tein salilla seuraavat liikkeet ja aikaa meni 45min + 10min lämmittely soutulaitteessa:
kulmasoutu kp, testasin millä painolla en enää jaksa tehdä 12 toistoa: 15 - 17,5 - 20 - 22,5 ja 25 kilolla lopulta meni enää 8 putkeen ja vikat 4 sillai yksitellen, välillä leväten, jee :)
jalkojen nosto vatsat 4*15
ylätalja 45kg 4*12
hauiskääntö tangolla 23kg 3*12
vatsarutistus 3*12
hauiskääntö kp 9kg 3*12
Kivasti paremmin jaksoin tehdä ja sain tuntuman paremmin lihaksiin, kun ei ollut alla sitä kamalan raskasta leuanvetoa :) Sen jäljiltä on jotenkin oudolla tavalla poikki, että tuntuma katoaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti