Sivut

maanantai 26. maaliskuuta 2012

Pilleristä asiaa

Joku kysyi joskus, mitä lisäravinteita mä syön, enkä mä ainakaan muista vastanneeni...
Tässä tämän aamun pillerit:

Aerius on allergialääke, jota popsin keväisin katupölyn ja koivun siitepölyn takia.
Erillisen D-vitamiinin syömisen lopetan kesäksi.
Muita kolmea syön ympäri vuoden. Olen niin rutiini-ihminen, että kotona ollessani en koskaan unohda ottaa näitä. Sen sijaan reissuille en koskaan viitsi ottaa mitään mukaan - kyllä ilmankin hengissä pysyy ;)

Palautusjuomaa olen käyttänyt silloin tällöin, jos en ole saanut oikeeta ruokaa heti salin jälkeen. Prodepatukoita olen syönyt suklaan korvikkeena ja golf-eväinä. Mannisen protein puddingia olen syönyt välipalana ja makeannälkään. Nyt tän fodmap-ruokavalion alussa en tietenkään syö mitään noita. Jossain vaiheessa alan testailla, sopiiko ne mun vatsalle vaiko eivätkö... Ensin testailen kyllä tärkeämpiä ruoka-aineita, joita ilman ei ole kiva elää, kuten viljat ja sipuli ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti