Sivut

tiistai 20. maaliskuuta 2012

Kutistuvien housujen arvoitus

On tänään spinningpäivä
Ei murheesta häivää
On tänään spinningpäivä
Ja onnellinen oon

Ihmeellistä ja hämmästyttävää, kun housut tuntuu työpäivän jälkeen saman kokoisilta kuin aamulla! Ennen se oli jo hyvä päivä, jos housut tuntui illalla vain yhtä numeroa pienemmiltä kuin aamulla. Huonona päivänä eroa tuntui olevan kaksi numeroa. En osannut edes kuvitella tämmöstä olotilaa, jossa koko pysyy samana. Luulin, että päivittäinen housujen kutistuminen on täysin normaalia ja niin tapahtuu kaikille. Mä oikeasti ajattelin, ettei mun turpoamisongelma ole kovinkaan paha, enkä kehdannut paljon sitä harmitellakaan, kun maailmassa on oikeasti pahojakin ongelmia. Hassua, miten ihminen on sokea itselleen!
Spinningpyörän selkäänkin oli mukavaa ja huoletonta hypätä. Tein myös vatsalihaksia ja sekin on kivempaa ilman ilmalaivaa ;) Tuntuu tosi hyvältä ja hoikalta ja olen ihan onnessani. Siippa sanoi, että mä näytänkin hoikemmalta - ylläri pylläri! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti