Sivut

lauantai 12. marraskuuta 2011

Kattikapina!

Johan mä viikon verran ehdinkin noudattaa Sakarin penkkiohjelmaa ennen kuin aloin kapinoida ja soveltaa :D Noh, en nyt mitään isompaa muuttanut, mutta tänään olis pitänyt tehdä 5 toistoa kullakin seuraavista painoista 52,5kg, 55kg, 57,5kg, 55kg, 52,5kg ja mun mielestä on vaan aivan naurettavaa kikkailla tollasia 2,5 kilon muutoksia, jotka ei edes tunnu missään. Penkissä painot menee 5 kilon välein. Piste. Joten tein 5 toistoa 55kg, 60kg, 60kg, 55kg ja loppuun vielä 8 toistoa 55kg, koska halusin yhden sarjan puristaa loppuun asti. Varsin maltillinen kapina siis :)

Myös mun ruuansulatus kapinoi tänään. Se on harvinaista se. Normaalisti olen voinut vetää hampurilaisia yms. gaggaa ilman mitään ongelmia, mutta tänään se pisti röyhtäyttämään niin, että ihan ällöttää! Ei oo ollenkaan sellanen olo, että olipas kivaa syödä roskaruokaa, vaikka kivaksi vaihteluksi se oli tarkoitettu, kun koko viikon on sapuskat menneet niin nappiin.

Päätin pitää tuhmuuksien syöntipäivän tänään, enkä huomenna isänpäivänä, koska olen vihdoinkin suuren vaivannäön jälkeen saanut vanhempani opetettua pois ylenpalttisesta syöttämisestä. Niillä on se perinteinen paha tapa osoittaa rakkautta ruualla ja sokerilla ja suklaalla jne. Melkein tekis mieli osoittaa syyttävällä sormella siihen suuntaan, kun omaa sokeriholismiani mietin... Mutta siis nyt kun he ovat vihdoin oppineet, etten mä halua syödä ja lihoa, ja melkeinpä loukkaannun siitä tuputtamisesta, niin en halua sekoittaa heidän harmaita päitään muuttamalla tapojani taas. Parempi, että elävät siinä luulossa, etten mä enää syö karkkia ollenkaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti