Sivut

sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Kilot piiloon

Mä oon ehkä vähän normaalia hitaampi, mutta vähitellen toi kamerakännykkä on alkanut koukuttaa muakin ;) Mappe kyseli, millä tikkatukka pysyy pystyssä ja minä räpsäsin kuvan tukan pystytys työkaluista, kun ne on niin pirteän vihreitä ja fotogeenisiä :D


Ja se treeniblogi...
Melkein aina kyykätessäni ajattelen, että mä piilotan mun kiloja jalkalihaksiin. Ne kun on isot ja vahvat niin ne painaa paljon ja näyttää silti hyvältä :D Mun ruokahalulla ei ole toivoakaan olla kevyt keijukainen, mutta mun treenihaluilla voi kyllä saada kilot piiloon lihaksiin :)

Päivän treeni näytti tältä:
Leuanveto kotona
kyykky 20*20kg, 20*40kg, 15*50kg, 15*60kg, 10*70kg, 3*10*80kg
sivutaivutus 3*20*20kg
pohkeet 3*30 tanko harteilla
askelkyykky 3*30
kuntopyörä 30min

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti