Sivut

sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

S vs. XL

Nyt nähdään, miltä sama vaate näyttää mallin päällä Puman nettikaupassa ja mun päällä koossa XL:



Tää oli jopa yllättävän kiva. Kuvauksessa luki, et se olis fleece, mut ihan tvallista verkkakangasta se on, mikä on musta vaan iloinen yllätys. Pelkäsin, et tää vois olla liian pieni, etenkin hihoista, mutta näyttää pikemminkin just täydelliseltä :) Väri on todellisuudessa selvästi kirkkaampi/vaaleampi/sinisempi kuin myyntikuvassa, mutta sisällä keinovalossa tummempi kuin tuossa meidän ulkona ottamassa kuvassa.



Mä oletin, et toi musta tuolla alla olis urheilurintsikat ja kuvauksessakin luki jotain sen suuntaista. Vaan sepäs onkin varsinainen korsetti! Rintojen kohdalla on vain yksinkertainen kangas, joka joustaa mukavasti ja on jopa niin löysä, ettei tää päällä viittis juosta. Rintojen alta alkaa kaksinkertainen kangas, joka on huomattavasti tiukempi, melkeinpä puristava, ja sen ansiosta tän pukeminen ja riisuminen vaatii vähän kiemurtelua ;) Väri on todellisuudessa erittäin lähellä tota meidän kuvan väriä, eikä myyntikuvaa.



Tässä on kyllä tullut joku moka kokojen kanssa tai sit tuota mallin päällä olevaa paitaa on harsittu kasaan. Aivan hillitön teltta! Myyntikuvasta ei mulle käynyt lainkaan ilmi, että etu- ja takaosa on eri kangasta ja ihan eri sävyiset. Huomatkaa lisäksi mun mad modeling skillz - yritin siis ottaa saman asennon kuin mallilla :D


Juoksijan reidet vs. bodarin reidet - jälkimmäiset sensuroitu lukijoiden mielenterveyden suojelemiseksi ;) Vilaus vain näkyy vaaleanpunaisesta topista otetussa kuvassa. Olettaisin, ettei näiden kuuluis olla reisistä napakat kuin pyöräilyshortsit... Vyötäröstä koko kyllä tuntuu mulle ihan sopivalta... Nää on muuten vain kokoa L, koska XL oli loppu ja mulla on ennestään jopa Puman M pökiä, joten uskalsin ottaa riskin. Tällä kertaa riski ei kannattanut.

Vastaako mainoskuva sitä, mitä ostaja sai?

Pitäiskö pitää vai palauttaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti