Sivut

keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Surkeiden sattumusten summa

Mä olin eilen to-del-la väsynyt huonosti nukutun yön jälkeen, mut onneks väsymys ei niin haittaa hieronta-päivänä. Paitsi että hierojalle iski vatsatauti ja hieronta siirtyi torstaille :(
Menin siis kotiin ja söin välipalaa ja ajattelin raahautua lenkille sillä aikaa, kun siipalla oli puhelu jenkkilään. Paitsi että se välipala ei tuntunut auttavan yhtään, kun oli jo sen verran iso nälkä :(
Sit vielä se jenkki perui puhelun viime minuutilla ja siippa ehdotti, että lähdettäis syömään. Sehän sopi mulle! Ajatus lenkille lähdöstä ei ollut saanut peffaa ylös penkistä, mutta ajatus ruuasta sai heti ;)
Ruuan jälkeen masu oli sen verran täynnä, ettei mitenkään voinut heti lähteä lenkille. Ehdittiin siinä sit päivitellä huonoja kelejä ja pohtia pian alkavaa kesälomaa. Kuinkahan luotettava Accuweatherin pitkän ajan sääennuste lienee? Se kun lupaa varsin epävakaista. Ei ollenkaan hyvä golf-suunnitelmien kannalta :(
Esiin nousi mahdollisuus lähteä reissuun. Vaan siippahan ei voi lähteä reissuun ilman kameraa. Se kuulemma pitkästyy sillä aikaa, kun mä katselen nähtävyyksiä ja maisemia, jos ei sillä ole jotain tekemistä! Tiukan soittelu- ja surffailusession tuloksena oli, ettei Canon 1DX:ää saa vieläkään mistään, mutta Verkkokaupassa on on sentään näytillä. No eiköhän siitä alkanut hirvee ruikutus, että mun pitää lähteä sinne mukaan makutuomariksi auttamaan päätöksenteossa, jos vaikka Canon 5D Mark III olis sittenkin parempi ja sen sais suoraan hyllystä.
Mä olisin halunnut lähteä lenkille. Mua vaan väsytti niin kamalasti. Päättelin sitten, että väsyneenä vois paremmin kestää Verkkokauppakidutusta, kun voi vaikka puoliksi nukkua koko sen piiitkän odotusajan. Eipähän tarvii sit lähteä sinne joskus pirteämpänä, jolloin vois tehdä jotain kivaakin. Lupasin vielä itselleni palkkioksi tästä suuresta uroteosta sen Aino-purkin, jota olen katsellut sillä silmällä.
Verkkisreissu kesti melkein kaksi tuntia! K-kauppa ehti jo mennä kiinni, joten olin sääli-Alepan valikoimien armoilla. Eikä siellä tietenkään mitään Ainoa ollut. Jouduin tyytymään sääli-tuuttiin :(

Ainiin, siippa osti lopulta sen Mark III:n. Eli tärkein on nyt hankittu - enää puuttuu se reissu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti