Sivut

tiistai 3. heinäkuuta 2012

Katti polkee

Tänään menin ekaa kerta elämässäni pyörällä töihin! Se oli just niin tyhmää kuin arvelinkin. Matkaa on vaivaset 4,8 kilsaa ja aikaa kului 18 minuuttia (pelkkä polkeminen) eli ei se mikään kunnon treeni vielä ole. Sopivan pukeutumisen ansiosta ei edes tullut hiki ennen kuin pysähdyin ja viileä tuuli loppui. Kävin kuitenkin suihkussa, koska olin siihen varautunut, ja kunnon hiki puski päälle vasta suihkun jälkeen. Mä oon pahamaineinen jälkihikoilija ;)
En varmasti rupea polkemaan töihin muuten kuin tämmösinä päivinä, kun olen menossa Stadikalle suoraan töistä. Sinne nimittäin menin. Matkaa oli 8,4 kilsaa ja aikaa kului 35 min. Kotimatka oli 9,9 kilsaa ja aikaa kului 36 min. Oli jo muutenkin niin paljon eväitä ja varusteita sumplittavana, etten jaksanut siihen päälle vielä pelleillä sykärin ja endomondon kanssa. Saa luvan riittää tuo kellosta ja mainiosta pyöräilyn ja kävelyn reittioppaasta saatu data :) Sen verran tuostakin jo näkee, ettei mun vauhti päätä huimaa. Tai tarkalleen ottaen kyllä huimaa - suurin syy hitaaseen vauhtiin on se, etten mä uskalla ajaa kovempaa. Kaupunkiajossa on niin paljon risteyksiä, muuta liikennettä, kuoppia tiessä jne. ettei voi vaan painaa menemään minkä kintuista lähtee.
Kohta sit suihkuun, kolmatta kertaa tänään. Kotimatkalla tuli sen verran hiki, ettei näissä marinadeissa voi nukkumaankaan mennä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti