Sivut

lauantai 14. heinäkuuta 2012

Puma-Katti

Toi yks yökyöpeli käy usein törsäämässä rahaa nettikaupoissa, kun mä olen jo höyhensaarilla. Viime yönä se ei (tietääkseni) shoppaillut vaan pelasi tietsikalla jalkapalloa ja tuli nukkumaan joskus viiden jälkeen!!! Onneks meillä on golffi tänään vasta klo 13:30 ;)
Mä oon koko männäviikon herännyt noin 7:30 ilman herätyskelloa ja tänäänkin avasin silmät klo 7:42. Siitä asti olen tässä koittanut olla hiljaa ja antaa yöllisen fudissankarin nukkua. Aikani kuluksi selasin vähän Puman nettikauppaa ja löytöjähän siellä tuli tehtyä :D
Ihan hulluu, että alet on jo täydessä käynnissä, vaikka mun loma alkaa vasta viikon kuluttua ja säidenkin puolesta kesä on vasta edessä... Luulis nyt, että kamat menis kaupaks täyteen hintaankin vielä ja hintoja kandeis alentaa vasta sit, kun kesä alkaa oleen ohi.
Kattokaa, miten hulluna mä säästin rahaa, kun tämmöset lähti tilaukseen:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti