Sivut

keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Krooh, pyyh!

Voi kiesus, miten voi ihmistä väsyttää näin paljon?!?!
Aamulla lähdin töihin virkeenä ja iloisena, kun tänään on uusi päivä, eikä väsyttänyt yhtään. Kahteen mennessä olisin jo ollut valmis päiväunille. Onkohan tää yleinen ongelma aamu-ihmisillä, että aamulla tulee töihin täynnä tarmoa, mutta iltaan mennessä uuvahtaa niin pahasti, ettei tahdo jaksaa enää mitään? Viikonloppuisin jaksaa paljon paremmin treenata, kun voi lähteä heti aamusta eli päivän virkeimpään aikaan. Työnantaja tietty tykkää, kun mä olen töissä päivän virkeimmät tunnit, mutta mua harmittaa, kun ei jaksais harrastaa omia kivoja juttuja...
Tai ehkä tää koko väsymys on harhaa, kun töissä on niin hiljasta, että suorastaan pitkästyy. Usein mä olen tosi pirteenä silloin, kun on kunnon touhotusputki päällä. Nyt ei oo.
Aurinkokin tietty paistoi aamulla ja vielä päivälläkin, mut nyt jo synkkenee ja illaksi on luvattu sadetta. Ettei vaan tuntuis liian helpolta saada ruhoaan liikkeelle! Ehkä mun olis parempi vaan suosiolla levätä koko tää viikko, että jaksan sit ens viikolla lomalla viilettää tukka putkella...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti