Sivut

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Vereslihalla

Tai ainakin on nahka hellänä käsissä sankarigolffailun jälkeen :D
Eilen pelattiin iltakierros, joka loppui vasta 21:45 ja kotona oltiin tuntia myöhemmin. Oli ihan outo, epä-suomalainen keli: pilvistä ja jopa vähän tihkua, mutta silti T-paita-lämmöt. Peli meni yllättäen tosi hyvin - sekä mulla että siipalla tasoitus vähän tippui. Mulla tippui 19,9 -> 19,5 eli tosiaan varsin vähän, mutta kuitenkin! Erityisen tyytyväinen olen siitä, että toi oli vasta toka kierros tänä vuonna, jolla tasoitus ei noussut huonon pelin ansiosta :)
Välillä käytiin kotona nukkumassa ja tänä aamuna klo 11 alkoi kahden tunnin opetussetti prolla, minkä jälkeen pelattiin vielä täysi kierros. Siippa teippas kipeet kohdat sormistaan jo heti kierroksen alussa ja onneksi se suostutteli mutkin teipattavaksi rundin puolivälissä, sillä muuten olis kyllä nyt peukku ja nimetön vesikelloilla. Sen verran se mailan heiluttelu hikisen nihkeillä käsillä hankaa nahkaa myös hanskattomassa kädessä.
Pro ei nähnyt mun lyönnissä mitään suuria virheitä. Jotain pientä säätöä tietty tehtiin. Sillä oli sellanen golf-pro-softa, jolla voi katsoa lyöntiä videolta ruutu ruudulta ja piirrellä siihen päälle viivoja malliksi, mistä pitäis mailan kulkea tai miten kropan asennon olla. Mä vähän yllätyin, kun sain kehuja mun kropan kiertoliikkeestä. Olin odottanut mun liikkuvuuden olevan huono liiallisen bodaamisen takia, mutta se onkin oikein hyvä. Lisäksi videolla näkyi, kuinka järjettömät hauikset mulla on! Mä en ollut oikein tajunnut, kuinka selvästi ne näkyy ihan pullistelemattakin :D
Hillittömistä haabereista huolimatta kierroksella alkoi jo huomata, että kroppa on väsynyt. Lyönnit ei kantaneet ihan niin pitkälle kuin normaalisti ja lyhenivät vain loppua kohti. Lisäksi tuli vähän tavallista enemmän epäonnistuneita lyöntejä, kun yritin soveltaa pron oppeja käytäntöön. Eli näin suoralta kädeltä prolla käymisestä oli enemmän haittaa kuin hyötyä, mutta eiköhän se pitkällä tähtäimellä kuitenkin kanna hedelmää, kun opin tuon paremman lyöntitekniikan ;)
Seuraavaksi ohjelmassa pari golffitonta päivää, että ehtii sormien nahka parantua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti