Sivut

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Kansallinen krapula-aika?

Kello 10 sunnuntaiaamuna salilla on mukavasti tilaa - ei tarvii jonotella :)
Mekään ei olla pitkään aikaan käyty aamusalilla, joten lähdettiin ihan vailla odotuksia. Siihen nähden voin olla erityisen tyytyväinen, kun sain penassa ylös 4*70kg. Muistiinpanojeni mukaan viime vuoden paras olis 3*70kg, mutta suhtaudun siihen pienellä varauksella, koska olen saattanut unohtaa merkitä jotain. Lisäksi olen vain muutaman kerran testannut viedä sarjan ihan loppuun asti 70 kilolla, joten parantaminen voi olla helppoakin, kun vaan saa lisää yrityksiä ja niistä joku osuu tosi nappiin. Lupaava aloitus kuitenkin syyskuulle, jonka tavoitteena on nostaa tuota 70 kiloista tankoa mahdollisimman monta kertaa :)

Mua ihmetyttää kovasti, että olen onnistunut näin helpolla tekemään uudet enkat sekä 60 että 70 kilolla. Enhän mä oo tehnyt penkkiä paljon mitään tänä vuonna, kun talvella kuntoutin kipeitä olkapäitä ja nyt kesällä oon enemmän punnerrellut lenkkien jälkeen kuin käynyt salilla. Ja kuitenkin ihan muutamassa viikossa voimat on jo paremmat kuin viime vuonna pitkän treeniputken jälkeen! Olisinko mä sit kuitenkin treenannut liikaa, enkä ehtinyt palautua välillä? Tunnustelin kyllä oloani parhaani mukaan ja koin olevani palautunut, mutta ehkä voimien kasvattaminen vaatii pidemmät palautukset kuin bodaus-tyylinen lihasten kasvattaminen, joka multa onnistuu luontevammin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti