Sivut

tiistai 10. marraskuuta 2015

Jomottelua

Blaah, mikä ihme muhun on nyt mennyt, kun taas on vähän kipee olo? Syyskuussa olin kaksi viikkoa flunssassa ja lokakuussa mulla oli se ihmeellinen yhden illan kuume. Nyt mulla on niska jumissa, kaulassa imusolmukkeet turvoksissa ja kurkku ja pää olis varmaan kipeenä, jos en olis ottanut buranaa. Mulla alkoi tänään yksi aika kiinnostava koulutus, joka kestää kolme päivää, joten parempi olis pysyä terveenä ainakin sen aikaa!

Mut oikeesti, mikä ihme tässä nyt on? Mulle ei ole lainkaan tyypillistä tämmönen toistuva pikku oireilu. (Toivotaan nyt, et tää jää pikkuseks taas!) Normaalisti mä sairastan yhden nuhan per talvi ja se on siinä. Joko se nostaa immuniteetin supertasolle tai vaan opettaa mut pesemään käsiä riittävästi, mutta joka tapauksessa toista ei normaalisti tule, ainakaan ihan heti perään. Miksi nyt yhtäkkiä tulee? Ei oo reiluu! Mihin saa valittaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti