Sivut

keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Hyvät hauikset

Eilen salilla tein räpiköinti-leuanvetoja, soutuliikettä yläselälle ja hauiskääntöjä 3*12 toistoa 12,5 kilolla ja siinä sain harvinaisen hyvän tuntuman. Jostain syystä mulla on usein vähän vaikeuksia saada tuntumaa hauiksiin, eikä ne myöskään kovin usein tule kipeiksi seuraavana päivänä. Ehkä mä en vaan osaa keskittää liikettä tai ehkä mun hauikset on vaan niin vahvat :D
Oli miten oli, eilisestä hyvästä tuntumasta huolimatta hauberströmit oli tänään ihan kuin mitään ei olis tehtykään. Siipan sisko oli meillä kylässä ja kysyi ihan viattomasti, jaksanko mä nostaa siipan hauistankoa, jolla on painoa 37 kiloa. Pakkohan sitä oli kokeilla ja vastaus on kyllä, jaksan. Tein sillä sit ihan 4*8 sarjat, kun pääsin vauhtiin. Myönnän kyllä sarjojen vikoissa toistoissa olleen pientä heijausta, jota ekoissa ei todellakaan ollut. Tangolla tehdessä mä en myöskään saa käsiä kauheen suoraksi, vaikka tekisin ihan pienelläkin painolla, mikä saattaa tehdä liikkeestä vajaan näköisen, tai sitten ei...en ihan varmaks tiedä, kuinka suoraksi muut saa kädet tangolla kääntäessä. Käppäreillä päästän aina kyynärpään ihan lukkoon asti suoraksi ja käden rennoksi sivulle, ettei ainakaan kukaan voi valittaa vajaasta liikeradasta ;)

Kivat illanviettotarvikkeet: 37kg rautaa, nojatuoli, läppäri ja Pörrö Pesukarhu

Päivin innostamana koitin saada kuvankin mun hyvästä hauiksesta. Testasin kaikki kämpän peilit, mutta mistään ei tullut kovin kummosta lopputulosta. Sitä voi kukin tykönään miettiä, oliko vika valaistuksessa, kännykamerassa vai lihaksen päälle pesiytyneessä rasvakerroksessa ;)

Hyvä hauis, huono kuva

2 kommenttia:

  1. Hieno hauishan se siellä on :) älähän nyt ollenkaan vähättele. Jos 37 kiloo kääntyy 4x8 niin ei siellä ihan pientä lihasta voi olla :) Hyvä hyvä!!!!

    VastaaPoista
  2. Hehee, mun hauis on iso ja ujo, kuten minäkin :)

    VastaaPoista