Sivut

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Penaa ja sulkista

Mä näen sieluni silmin jotain tämmöstä, kun ajattelen oman painoni nostamista penkistä :D


Tänään en kyllä olis päässyt lähellekään omaa painoa, kun 70 kiloakin tuntui niin raskaalta. Ykkösiä sain sillä omin voimin ja kakkosessa joutui jo siippa jeesimään. Tiedä sitten, miten paljon vaikutusta oli sillä, että ennen salia käytiin lätkimässä sulkapalloa tunnin verran. Siipalla on ollut joku ihme hinku päästä juoksuttamaan mua sulkapallokentällä ja nyt sen toive toteutui. Mähän olen niin paljon huonompi, ettei me voida ollenkaan pelata yhdessä. Siippa lähinnä seisoi paikoillaan ja sijoitteli palloa eri puolille kenttää ja mä juoksin perässä. Mun taidot ei riitä juurikaan sijoittelemaan niitä palautuksia vaan olen ihan tyytyväinen, jos saan pallon verkon yli. Voimasta ei ainakaan jää kiinni :D

1 kommentti:

  1. No jos ootte tunnin lätkinyt sulkista, niin ihan varmasti vaikuttaa penkkitulokseen! Väittäisin näin, vaikka minä mistään mitään tiedä ;)

    VastaaPoista