Sivut

perjantai 19. heinäkuuta 2013

Pystäristä ponnariin vuodessa

20.7.2012 oli perjantai ja meillä alkoi kesäloma ja sen kunniaksi tehtiin kuvausretki Malminkartanonhuipulle.


Tänään on perjantai 19.7.2013 ja tavallaan kesäloman vika päivä, koska huomenna on viikonloppu, ja mun oli pakko räpsästä kännykuva siitä, miten paljon tukka on kasvanut vuodessa:


Ei se ihan vielä kunnolla ponnarilla pysy vaan on pakko laittaa tolleen kahteen osaan, mutta tosi pitkä se on jo kuitenkin. Kasvatuksessa en erityisemmin koittanut optimoida kasvunopeutta - kävin kampaajalla 6-8 viikon välein siistimässä pehkoa, sillä en halunnut kärsiä kasvatusurakasta ja jatkuvasta bad hair daysta :)
Pakko sanoa, että ammattitaitoisen kampaajan kanssa tukan kasvattaminen ei ollut yhtään paha rasti. Onhan noita kivoja tyylejä kaikissa eri pituuksissa, joten tukan sai lähes aina leikattua silleen, että se näytti "oikealta kampaukselta" eikä joltain kasvatuksen välivaiheelta. Toista se oli sillon nuorena, kun äiti leikkas mun tukkaa, eikä osannut ihan niin hyvin soveltaa ;)

Salilla saparot on ihan ässä kampaus, koska penkissä ponnari on tosi pahasti tiellä. Toistaiseksi joudun vielä tekemään erilliset yläsaparot ja alasaparot, koska tukka ei ylety muuten. Salilla on myös hauskaa olla Peppi-Katti: vahva, saparopäinen ja isokenkäinen :D Eilen laitoin oikein meikkiä ja siippa otti hienon saparokuvan:


3 kommenttia:

  1. No on tosiaan kasvanut :) Mulla kans kasvatusprokkis meneillään. Uutena vuotenahan mulla oli vielä lähes puoli kalju kampaus ja nyt tätä voi kutsua jo pikkuhiljaa polkkatukaksi, että kyllä ne vaan kasvaa. Mut joo, mulla on pysynyt, niinkuin varmaan oot blogikuvistakin huomannut, pipo aika tiukasti päässä tämän projektin aikana ja kohta en varmaan osaa olla ilmankaan, ihan sama vaikka oiskin pitkät hiukset, pipo on tullut jäädäkseen, ehkä :D Mutta hei, tosi heino kuva tuo saparokuva! Näytät tosi hyvältä :)

    VastaaPoista
  2. Mä aina oikoluen vasta kun oon jo julkaissut tekstin... eli tosi hieno, ei heino :D

    VastaaPoista