Sivut

perjantai 20. toukokuuta 2016

Avajaisviikko

Leppävaaran uuden maauimalan avajaisviikkoa eletään ja tänään kävin tyyppaamassa. Aurinko paistoi täydeltä terältä, eikä ihmisiä ollut ruuhkaksi asti - olihan perjantai-ilta klo 19-20. Ulko-altaan vesi tuntui ihanan lämpimältä, kun sinne sai kävellä suhteellisen pitkän matkan 17 asteisessa säässä. Sisä-altaan vesi tuntui paljon kylmemmältä, mutta se voi johtua vaan siitäkin, että menin sinne suoraan superlämpimästä terapia-altaasta.
Varsinaista urheilua en harrastanut vaan puljasin vaan kaikki altaat läpi ja haudoin itseäni saunoissa. Eilisen salin jälkeen ei ollut paukkuja enempään ;) Nyt pitäis kyllä saada aikaseks mennä uimakouluun, että oppis uimaan silleen urheilullisesti. Mun kenoniskasammakko kantaa kyllä kilsatolkulla, mutta kuten nimestä voi päätellä, se on niskalle erittäin epäergonomista!
Mun hallista poistumista vauhditti palohälytys. Ujellus alkoi juuri, kun kävelin pukuhuoneen puolelle, joten koitin pukea mahdollisimman nopsaan ja poistua paikalta. Jotkut muut totteli kuulutusta siirtyä aulaan ripeämmin ja tekivät sen pelkkä pyyhe ympärillä. Mä en oikein jaksanut uskoa, että olis mitään oikeaa varaa tai ainakaan niin isoa, ettenkö ehtis pukea ensin. Eikä ollutkaan - ehdin poistua paikalta näkemättä tulenlieskoja tai edes savua. Paloauto tuli kyllä paikalle ja palomies käveli ovesta sisään samalla, kun mä kävelin ulos.
Mä ostin nyt alkuun 10-kortin, joka luultavasti tulee kulumaan paljon nopeammin kuin siinä vuodessa, jonka se on voimassa. Mä tykkään tosi paljon vedessä puljaamisesta, mutta rannalla käymiset on vaan jääneet. Lämmitetty uima-allas alle 10 minsan kävelyn päässä kotoa saattaa hyvinkin herättää vesipedon horroksesta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti