Sivut

maanantai 8. lokakuuta 2012

Tosiväsymys

Sillon on tosiväsymys kyseessä, kun sydänkään ei jaksa sykkiä normaaliin tahtiin. Tänä aamuna mun leposyke oli 48 - väsytti! Omegawave sanoi Go easy, joka on vasta kolmanneksi paras tulos. Yleensä saan golfin jälkeen parhaan tuloksen (Go for it) ja rankankin lenkin jälkeen toiseksi parhaan (Go responsibly). Melko selvästi tuossa siis näkyy se, etten mä ole 100% kunnossa. Kurkku on edelleen vain melkein kipeä. Parasta sinnitellä ja pysyä poissa salilta tänään, vaikka olis tosi hyvä sauma mennä, kun siipalla on konffa jenkkeihin klo 19 ja se varmaan taas kestää vähintään kaksi tuntia. Mun pitäis olla aika hiljakseen, jos olen kotona, mut sitten on vaikeeta olla kuuntelematta, enkä mä jaksais kuunnella työasioita illalla. Lähtisin kaupoille, mutku ei tee mieli tuhlata rahaa. Haluun säästää, että pääsee talvella lämpöseen palmun alle läskiä käristämään :D Kai mä silti vähän lähden Selloon palloilemaan ja murkinaa hamstraamaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti