Sivut

keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Mikä on kuuhullun vastakohta?

Viime viikolla nukuin tosi huonosti. Tällä viikolla olen nukkunut ihanasti ja pitkään - eilen jäi blogikin päivittämättä, kun painuin pehkuihin! En mä ainakaan kuuhullu ole, kun täysikuu oli maanantaina :D

Eilen kävin firman kellarissa spinnaamassa 1h 6min, keskisyke 146. Tutkin gymin varustetasoa lähemmin ja totesin sen varsin hyväksi. Löysin tämmöset Fat Gripzit:


Noi on niin fat, ettei mun megaräpyläkään ylety ympäri! Pitää googletella, miten noita vois hyödyntää, kunhan vaan ehdin... Kuvassa näkyy muuten tän kiven halailusta muistoksi jäänyt mustelmakin:


Tänään mun piti mennä kilttinä kattina kuntonyrkkeilyyn, mut lounasaikaan siippa soitti ja kertoi, että sen vanhemmilta sais liput Jukka Puotilan 35-vuotisjuhlaesitykseen tänään. Oon aika ylpee ittestäni, kun osasin niin nopeesti muuttaa suunnitelmia. Päätöstä helpotti, kun tiesin, miten paljon siippaa harmitti, kun toi show oli loppuunmyyty, eikä me saatu lippuja. Lisäks valitettavasti olkapää kuiskii mulle, että sille vois tehdä hyvää olla lyömättä mitään ihan just nyt... 
Show oli hyvä. Kannatti muuttaa suunnitelmia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti