Sivut

lauantai 9. heinäkuuta 2016

Loma on ihmisen parasta aikaa

Eilen lähdettiin suoraan töistä pelaamaan golfia kesäloman kunniaksi. Mun peli meni ihan penkin alle ja siippa oli varma, että asia korjataan ostamalla uusi draiveri. Mä olin aika varma, ettei mikään maila korjaa, jos lyöjässä on vikaa, mutta suostuin kuitenkin lähtemään testaamaan mailoja tänä aamuna. Huiskin menemään vaikka millaisilla kepeillä ja tietokone träkkäsi lyöntiä ja näytti dataa siipalle ja myyjälle, jotka kyttäs innoissaan silmä tarkkana. Lopulta päätyivät tiettyyn Titleistin mailaan. Tälleen mä sillä löin ja tää oli kuulemma hyvä:


Mä löin monta kertaa vuorotellen sillä ja mun vanhalla mailalla ja huomasin kyllä selvän eron itsekin. Ehkä sillä mailalla sittenkin voi jotain korjata :D Pakko oli tehdä tämä hankinta siinä toivossa, että kesälomagolfit olis mukavampia, kun peli ei menis ihan niin huonosti kuin eilen ;)


Säätiedotus oli vähän epävakainen, enkä muutenkaan olis jaksanut golfata heti uudestaan eilisillan jälkeen, joten tän päivän aktiviteetiksi valikoitui fillarointi. Ehdittiin sopivasti ajella anoppilaan ja grillata ennen kuin taivas repesi aivan hurjaan pikamyrskyyn. Vettä tuli kuin saavista ja tuuli oli niin kova, että naapurin tammesta tippui käsivarren paksuinen oksa pihalle - onneks ei osunut ikkunaan, sillä rikki olis mennyt! Ja onneks ei oltu golfkentällä ;)
Myrskyä kesti max puoli tuntia ja sen jälkeen vielä jonkin aikaa oli pilvistä. Seiskan jälkeen oli taas aurinkoista ja lähdettiin polkemaan takas kotiin. Hyvä reissu, mutta yllättävän raskas. Vaikka nyt kun katson kalenteria niin kesäkuun alussa olen polkenut kaksi yli 20km lenkkiä, mutta muuten pohjalla on vain 10km/päivä työmatkapyöräilyä. Ei siis ehkä pitäis yllättyä, jos nelinkertainen matka tuntuu jossain ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti