Sivut

sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Yhtä juhlaa

Perjantaina oli duunin kesäjuhlat. Kun päivämäärä ilmoitettiin, ulkona satoi rakeita ja me oltiin ihan pikkuriikkisen huolissaan, miten kesämekossa tarkenee, mutta hyvin kävi :)
Etkoiltiin Lasipalatsin terassilla ja mä keksin mielestäni niin mahtavan läpän, että kerron sen nyt teillekin :D Mä olin menossa tiskille ja kysyin kaveriltakin, mitä se ottaa. Kuivaa omenaa oli tilaus, mut siinä tiskillä oli mojitokannun mainos, jota en voinut vastustaa. Perustelin kaverille, että sen pitää nyt jo ennen kesäloman Kuuban-matkaa totutella siihen, että joskus kielimuurin takia pöytään tulee jotain muuta kuin on tilattu ;)

Mojitokannu

Joku aika sitten mä osallistuin Garnierin cash back kampanjaan ja vuoden hiusvärien arvontaan ja mä voitin! Niitten mielestä pitäis värjätä tukka kerran kuussa, koska palkintoon kuului 12 pakettia väriä. Sävyt sai tietenkin valita itse. Mä otin 6 pakettia siipalle ja 6 itselleni. Palkinto tuli oikeaan osoitteeseen, koska me oikeesti käytetään just tätä merkkiä :)

Vuoden hiusvärit

Tänään on sit vuorossa suuret urheilujuhlat: Päivällä Naisten 10 ja illalla Leijonien mitalijuhlat. Itse veikkaisin hopeaa, joka sekin on ihan mahtava suoritus tältä paljon parjatulta joukkueelta. Pojat näytti kaikille kaikille närhen munat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti