Sivut

torstai 26. helmikuuta 2015

Oikeeta elämää

Mä yritän elää sellasen periaatteen mukaan, että oikea elämä ennen nettielämän. Voin ilokseni kertoa, että oikeaa elämää on ollut mukavan paljon :)
Siippa osti uuden 65 tuumaisen UHD telkkarin ja se on kaivannut paljon katseluseuraa, kun se on flunssassa. Sit oon saanut nautiskella kampaajalla ja hierojalla.
Eilen kävin työkaverin kanssa salilla näyttämässä muutaman liikkeen, jotka se halus oppia ja ens viikolla oon menossa toisen kanssa katsomaan, mitä siellä salilla oikein vois tehdä. Vähän ohimennen molemmat kysäsivät, kuinka usein mulla on tapana käydä firman salilla ja josko sinne joskus vois tulla mukaan vähän...
No eihän mulla ole tapana firman salilla käydä, ellei jonkun kanssa erikseen siitä sovita. Nyt sovittiin. Hauskaa vaihtelua tulee omiin ajatuksiin ja tekemisiin, kun välillä tekee jonkun toisen toiveiden ja tarpeiden mukaan. Ens viikon treenejä varten kehitin ohjelman ihan vahingossa eilen, kun pyöriskelin sängyssä ennen unen tuloa. Tänään sain kaverin vahvistamaan treenitreffit, kun kehuin mun valitsemia liikkeitä ja miten niillä saa just sopivasti potkua golfiin ja pyöräilyyn ens kesäksi :)
Hyvä mielihän siitä tulee, kun saa auttaa kavereita ja erityisen hyvä mieli tulee siitä, että porukka näkee mut niin vakavasti otettavana harrastajana, että multa voi kysyä neuvoa. Välillä sitä sortuu pitämään itseään laiskana läskinä, mutta kyllä mä taidan aika ahkera voimailija olla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti