Sivut

lauantai 5. lokakuuta 2013

Nyt mä sen tein

Pysähdyin kesken lenkin sanomaan yhdelle naiselle "Voi vitsit että on älyttömän sulonen koira!" koska se koira oli aivan poikkeuksellisen söbönen :) Se oli 4 kk vanha kleinspitzin pentu ja mä meinasin pakahtua cute overloadista. Aika pitkälti tän näköinen oli se kaveri ja Googlen kuvahaku löytää näitä lisää...


Mun lenkki oli tän näköinen

ja aika paljon yllätti toi, että menin 10 kilsaa tunti 19 minuuttiin. Toukokuussa hölkättiin Naisten kymppi tunti 17 minuuttiin - ei siis kävelty yhtään, mutta loppukiriä lukuunottamatta koko matka mentiin PPP-säännön mukaan. Tänään mä kävelin pitkiä pätkiä ja jopa pysähdyin hauvaa hämmästelemään, mutta juoksinkin sitten välillä kovemmin. Ehkä mun kunto on vähän noussut silti? Noita lenkkejä on niin paljon vaikeempi vertailla kuin penkkiä ja hauiskääntöjä! Siksipä lenkkeily on mun nautiskelu-laji ja punttis on mun tavoitteellinen laji :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti