Sivut

tiistai 1. lokakuuta 2013

Mä voitin? Mä voitin!

Tänään oli firman golf-kerhon kauden lopettajaiset ja 9 reiän kisa. Mä en todellakaan odottanut pystyväni pelaamaan normaalisti niin paksuissa vaatteissa, mitä tänään tarvittiin, muttä yllätin itseni. Ehkä se johtui siitä, etten yrittänyt liikaa, enkä varsinkaan yrittänyt kiertää vartaloa enempää kuin mihin oma liikkuvuus riittää ;)
Pelasin 9 reikää 44 lyönnillä (par 36) ja sain 18 pistettä eli pelasin tasan omaan händäriin. Tasoituksettomassa lyöntipelissä olin jaetulla ekalla sijalla yhden jampan kanssa ja pistebogissa oli kahdella jampalla sama tulos kuin mulla, mutta mä voitin pienemmällä händärillä. Sääntöjen mukaan tasapisteiden tullen pienimmällä händärillä pelaava voittaa. Kisa oli siis hurjan tiukka ja mulle paras palkinto on maine ja kunnia sekä se, että kerrankin nainen voitti :)
Sain palkinnoksi myös 2 pelilippua St. Laurence Golfiin Lohjalle. Ne on voimassa vain tän kauden loppuun, joten aika kiireesti pitää ne käyttää. Toivottavasti tulee vielä joku sateeton vapaa viikonloppu!

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Onnea hurjasti! :)

    Siinä muuten on suuri taika, jos ei odota liikoja vaan pelaa hyvällä rennolla mielellä. Oletan, että minigolfiin ja varsinaiseen golfiin pätee sama juttu.

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)
    Toi sama pätee varmaan moneen muuhunkin lajiin, joissa henkisellä kantilla on oma osuutensa.

    VastaaPoista