Sivut

sunnuntai 24. tammikuuta 2016

22 viikkoa Juhannukseen

Mä olen nyt loman jälkeen totutellut punnertamiseen tekemällä 10 toiston sarjoja. Jos nyt alkaisin lisäämään joka viikko yhden toiston lisää niin saisin ennätykselliset 30 punnerrusta jo ennen Juhannusta! Jotain hyvää siinäkin, että kesään on vielä aikaa - ehtii reenata sitä odotellessa :D
Tietty aikataulu menee vähän sekaisin, jos tulee taas joku flunssa tai rannekipu. Todennäköisesti tuleekin, kun keskiviikkonakin punnertaminen sattui ranteeseen :( Toisaalta tänään ei sattunu ja tein sen yhden toiston lisäyksen eli 4*11 toistoa. Jossain vaiheessa pitää kyllä siirtyä tekemään enemmän toistoja vain ekassa sarjassa eli esim 18 + 3*10.

Kahlasin lumen halki Love2danceen ja se kyllä kannatti. Oli kivaa :) Sellossa näkyi melko vähän väkeä kaupoissa, mutta jumppa oli tupaten täynnä. Yllättävän moni siis oli lähtenyt liikenteeseen keliä uhmaten - en voi uskoa, että kaikki olis päässeet paikalle kävellen. Moni oli myös valinnut mukavan sisäliikunnan talvilajien sijasta. Mua ei ainakaan yhtään harmita, etten tykkää talviurheilusta. Täällä on niin lyhyen aikaa hyvät talviurheilukelit, että siitä vasta paha mieli tuliskin, jos tahtois hiihtämään!

Perjantaina salilla tein pitkästä aikaa mavee. En edes muista, milloin olen viimeksi sitä tehnyt. Varmaan joskus kesällä/syksyllä aika satunnaisesti. Syksyllä/talvella oon käynyt vaan jumpissa ja tehnyt suorin jaloin mavea kahvakuulalla, joka on ihan eri liike paljon kevyemmällä painolla. Siitä syystä olin erityisen tyytyväinen, kun 3*12*60kg nousi ihan yhtä kevyesti kuin aina. Toi on mulle sellanen perussetti, jonka pitäis aina nousta helposti, jos on kaikki ookoo. Yleensä pidempien taukojen jälkeen se ei ole ollut noin kevyt heti ekalla kerralla, vaikka äkkiä siihen aina olen tottunut. Mutta siis  nyt se oli ihan peruskevyt heti ekalla kerralla, eikä lihaksetkaan tulleet niin kipeiksi kuin yleensä. Iloinen olen tästä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti