Sivut

sunnuntai 18. elokuuta 2013

Jäykkä palloilija

Olen tehnyt havainnon. Jos jahtaa sulkapalloja erittäin harvoin, siitä tulee jännällä tavalla jäykäksi ja väsyneeksi, mistä johtuen golflyönti hajoaa täysin.
Oltiin eilen 1,5h sulkiskentällä ja suurimman osan ajasta siippa juoksutti mua eestaas. Vähän aikaa mä syöttelin ja siippa harjoitteli jekkulyöntejä. Pallon perässä poukkoilu on sen verran erilaista kuin pururadalla juoksentelu, että jalat tuntee tehneensä. Mailan heiluttelu on sen verran erilaista kuin punttien heiluttelu, että oikea käsivarsi tuntee tehneensä. Jopa keskikroppa tuntee olleensa tukena lyöntiliikkeessä ja nopeissa käännöksissä.
Tänään olis sit pitänyt pelata golfia, mutta se meni lähinnä kesäpäivästä nauttimiseksi ;) Kroppa oli jotenkin jumissa ja jäykkä ja svingin rytmi oli ihan hukassa, vaikkei mikään paikka varsinaisesti kipeä ollut. Väsyttikin, kun siippa oli yöllä baarissa ja mä nukuin huonosti. Herra Krapula itse pelasi yhtä hyvin kuin aina. Epistä!
Tän viikon kelit on olleet sen verran syksyiset, että tuntui ihan extra hienolta päästä tänään shortseissa pelaamaan. Kesälomalla hyvät kelit oli niin itsestäänselvyys, ettei niitä tajunnut arvostaa. Nyt arvostan. Oli kivaa käydä pelaamassa, vaikka huonostikin, kun sentään oli lämmintä :)
Lahjaidea ;)

1 kommentti:

  1. Vaikka minigolf on eri asia kuin golf, niin siihenkin sulkapallo vaikutti selvästi. Minulla kipeytyi oikea käsi päältäpäin kyynärtaipeen ja ranteen välistä. No sille olisi varmasti olemassa hienompikin selitys. :)
    Mutta on se sulkapallo hieno laji ja minä tykkään tosi paljon, kun toinen pelaaja on niin paljon parempi, että juoksuttaa tosissaan. Ei armoa kiitos! :D

    VastaaPoista