Sivut

lauantai 5. heinäkuuta 2014

Kisasimulaatio

12 viikkoa treenipläänin testausta alkaa olla plakkarissa ja tänään oli mun Race Day. Kävin siis pitkällä lenkillä ja menin niin kovaa kuin jaksoin. Se tarkoitti silti välillä kävelyä ;)
Sykärissä 1h 25min, avg 161, max 186
Endomondossa 1h 21min, 11km, avg 8,17km/h eli 7:21min/km
ja uusi enkka: 10km ajassa 1h 12min

Jee, hyvä minä! Vaikka toi on aikana melkosen kehno, se on kuitenkin mun enkka tällä elopainolla ja vain 10 minsaa huonompi kuin mun aika yli 10 kiloa kevyempänä. Jännästi juoksussa mä oon ihan tyytyväinen, kun kuitenkin jaksan juosta, enkä missään nimessä vertaa itseäni mihinkään SM-tuloksiin. Sen sijaan Suomen vahvin nainen kisoja katsoessa harmittelin, kun en oikein pärjäisi siellä. Koska tottakai siinä pitää verrata itseään SM-tuloksiin :D 
Ne nosteli 60 kiloista tukkia ja mä oon saanut 55 kiloisen kerran ylös eli ei olis tullut tulosta siinä lajissa. 50 kiloista atlas kiveä olen myös nostellut, mutten niin korkealle kuin kisoissa ja 80 kiloista säkkiä olen kantanut jokusen metrin. Niitä muita lajeja en sit olekaan kokeillut, mutta sen voin varmaksi sanoa, että aika paljon treeniä vaatis ennen kuin pärjäisin niissä karkeloissa. Vaan on mun voimailutulokset kuitenkin paljon lähempänä SM-tasoa kuin juoksu!

Syy miksi tänään oli juoksua eikä golfia on se, että siippa on nyrjäyttänyt ittensä pahemman kerran. Sillä on ollut niska enemmän tai vähemmän jumissa jo pari viikkoa. En muista milloin ja mistä se alkoi, mutta välillä se vaikuttaa jo paremmalta ja sitten taas pahenee. Se on käynyt hierojalla ja mä oon hieronut sitä Mobilatilla niin paljon, ettei ainakaan pitäis tulla käsiin kipuja ;) Tänään jumitus oli lopulta niin pahana, että siippa marssi lekuriin hakemaan troppeja ja nyt se makaa sängyn pohjalla taju kankaalla. Pitää aina välillä käydä tsekkaamassa, hengittääkö se vielä tai tarviiko jotain huolenpitoa...

Sisar roteva sininen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti