Sivut

torstai 24. heinäkuuta 2014

On ilmoja pidelly

En voi tarpeeksi painottaa, miten tyytyväinen olen mun lomakeleihin. Miksei aina ole tällästä?
Mun vika työpäivä oli viime viikon torstai, jolloin myös meidän auto alkoi pitää karmivaa ääntä. Huoltoon sai ajan vasta 31.7. eli siihen asti lomailemme autotta. Selkävaivainen ja hellekammoinen mies ei halua astua julkisiin, joten missään ei voida käydä kuin kävellen. Paitsi mä voisin mennä pyörällä, mutten henno jättää siippaa yksin kotiin koko ajan. Melkosta pakkolaiskottelua siis ;)
Siippa ei voi istua tietokoneella, mikä on sille melkein yhtä paha vamma kuin dominoivan käden amputaatio. Fifaa se pystyy pelaamaan sohvalla maaten ja sillä aikaa mä oon käynyt mm. vetämässä leukoja ja fillaroimassa jätskikiskoille ja mamman ruokittavaksi mökille.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti