Sivut

keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Vetoa ihan sumona

On se vaan kamalaa katsottavaa, kun isoa miestä vituttaa! Siippa teki eilen ekaa kertaa penkkiä 15 viikon tauon jälkeen (6,5 viikkoa selkäleikkauksen jälkeen) ja huomasi, ettei vasen käsi täysin tottele. Se on se käsi, johon välilevy säteili pahiten kipua ja puutumusta. Toivottavasti siellä ei ole mitään pysyvää vauriota! Turvallisuuteen kun pyrittiin, niin siippa teki vain 40 kilolla, mutta kyllä sitä otti päähän. Yhtäkkiä mun oma penkkitulosten putoaminen ei tunnukaan yhtään niin pahalta. Mä sain nyt 60 kilolla yhden toiston verran pidempiä sarjoja kuin toissa viikolla, kun viimeksi tein. Eli nyt meni 5 sarjaa * 4 toistoa ja se tuntui kevyemmältä kuin 3 toiston sarjat viimeksi.

Tänään mulla oli mun toinen ilmainen PT-tapaaminen. Tehtiin liikkuvuusharjoitteita lonkille sekä sumo-mavea. PT:n läsnäolo sotki mun pasmoja sen verran, etten muistanut laskea toistoja. Eka tehtiin 28 kg kahvakuulalla, jolla jaksoin vaikka kuinka monta, joten oli pakko siirtyä tankoon. 50 kilolla meni 10-15 toiston sarjoja ja 70 kilolla noin 10 toiston sarjoja. Vähän harmittaa, kun en nyt voi kirjata tarkkaa dataa mun tilastoihin. Mä en taida tarvita PT:tä - yksin saan keskityttyä treeniin paremmin, eikä tarvii small talkata kenenkään kanssa. Itse asiassa paras tapa edistää mun treenejä olis palkata PT:n sijasta joku tekemään kotityöt mun puolesta. Mielellään kävisin aina vaan salilla siivoamisen, keittiöhommien ja ruokakaupassa käymisen sijasta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti