Sivut

sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Päivän projekti

Asennettiin kolme peilikaappia. Vessaan tuli kaksi, kun ennen oli vain yksi:




Kylppäriin tuli yksi kuten ennenkin. Kaapin pohjassa olevat ledit valaisee kivasti pesuallasta:



Siippa on ollut pikku nuhassa jo toista viikkoa ja mä olen taistellut tartuntaa vastaan. Viime yönä sota saavutti sen vaiheen, jossa mun kurkkua kuivaa ja pitää koko ajan nieleskellä ja nukahtaminen on haastavaa. Onneks kurkku ei kuitenkaan ollut kipeä ja lopulta sain nukuttua kohtuullisesti. Päivällä nieleskelyä ei kunnolla huomaa, mutta koko ajan sitä tulee tehtyä. Jätin menemättä salille tänään.

Eilenkään en pystynyt sitoutumaan ohjattuun spinningtuntiin, ainakaan ennen kuin se oli jo täyteen varattu, joten kävin polkemassa Spotifyn johdolla ja se passasi mulle oikein hyvin. Monet käy tanssitunnilla tai jumpissa, joissa voi liikkua musiikin tahdissa, mutta mulle spinning on täydellistä musiikin tahdissa liikkumista - askeleet on riittävän helpot, että voi keskittyä rytmissä pysymiseen, missä siinäkin on jo mulle haastetta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti