Sivut

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Voihan viski noitten konnien kanssa!

Viski ja olut on molemmat mun Top 10 oksettavimmat ruuat/juomat -listalla, muttei se ole multa pois, jos joku muu tykkää niitä juoda. Mun puolesta saa ihan rauhassa pitää messuja sun muita tapahtumia niiden tiimoilta, kunhan mun ei tarvii osallistua.

Siipalla oli eilen bileet, joiden alta mut häädettiin ulos jo klo 12 päivällä. Vein muuttokuorman punttiksen pukkariin ja lähdin lenkille eksoottiseen Etelä-Leppävaaraan!


Espoo on Suomen toiseksi suurin kaupunki ja Leppävaara on Espoon suurin asutuskeskus

Lenkin jälkeen palasin salille venymään ja saunomaan ja kävin Sellossa murkinalla. Ennen stadiin leffaan lähtöä kävin nakkaamassa salikassin kellariin ja huomasin, että meidän komeroon on taas murtauduttu. Kerpeles! Kenties samat vorot kuin alkuvuodesta, koska edelleen näytti siltä, että niillä oli avain ulko-oveen - vaikka lukko kyllä sarjoitettiin uudelleen viime kerran jälkeen. Nyt ne ei enää löytäneet yhtä paljon vietävää ja olivat tonkineet hyllyjä ja laatikoita paljon huolellisemmin. Ärsyttävä kaaos siellä odottaa, jos mä joskus jaksaisin siivota. Siivouslihas on ainut heikko lihas mun kehossa ja se on koko ajan ylirasitustilassa jo pelkän kämpän siistinä pidon vuoksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti