Sivut

sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Romanttisesti kahdestaan

Pitkästä aikaa käytiin penkkaamassa ihan kaksistaan, kuten vanhoina hyvinä aikoina :)
Mä oon muutenkin penkannut ihan iät ja ajat sitten, kun olen suojellut olkapäätäni ja punnerrtanut vaan. Fiksuna ihmisenä piti tietenkin heti kokeilla, paljonko vielä nousee :D
60 kilolla sain 8 toistoa ihan kivasti. Jätin siihen, vaikka päkistelemällä olis varmaan noussut vielä yks tai kaks lisää.
70 kiloa nousi melko helposti - siippa ei kuulemma nähnyt mitään eroa 60 kilon nostoihin, mut mä kyllä tunsin eron ;)
80 kiloa ei ollut lähelläkään nousta, mutta siippa halus mun yrittävän, kun 70 nousi niin helposti.
75 kiloa nousi onneks vielä 80 yrityksen jälkeenkin, mutta oli tosi tiukka. Jos siippa olis nähnyt tän eka niin ei olis edes pyytänyt yrittämään 80:ä. Sille tulee aina suurena yllätyksenä, että mun maksimiykkönen on melko huono suhteessa mun sarjakestävyyteen.
Mukava huomata, että penkkitulokset pysyy näinkin hyvällä tasolla pelkkiä punnerruksia harjoittelemalla. Plus eilen kävin combatissa, jonka jäljiltä yläselkä on jännän tuntuinen... ei nyt kipeä, muttei ihan freesikään, mikä saattaapi haukata palan yläkropan voimatasoista ;)


Onko bosun päällä vatsojen tekeminen nössöjen hommaa?
Siipan mielestä se on, mutta mun mielestä ei. Toki siinä jaksaa tehdä melko pitkää sarjaa (20 toistoa), mutta tuntuma tulee juuri vatsaan, eikä jonnekin muualle. Muissa liikkeissä tulee käytettyä lonkankoukistajia tai selkä naksuu pahasti tai kädet ja yläkroppa väsyy paljon ennen vatsoja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti