Sivut

torstai 1. lokakuuta 2015

Lokkigolfia

Olipas kivaa pelata tänään, kun ei tarvinnut rämpiä ryteikössä. Jos oma lyönti meni huonosti niin sai aina mennä lokkimaan paremmin pelanneen kaverin pallolle. Pelattiin nääs scramblea, jossa aina valitaan parhaimmassa paikassa oleva pallo ja kaikki jatkaa siitä paikasta.
Firman golfkerhon season ending game oli se kolmen mailan pariscramble, jota varten viime viikonloppuna harjoittelin kolmella mailalla pelaamista. Parit arvottiin ja koska osallistujia oli pariton määrä, tehtiin yksi kolmen hengen "pari". Koska pelimuotona oli tasoitukseton lyöntipeli ja kolmen hengen ryhmän tulokseen lisättiin vain yksi lyönti "tasoitukseksi", joku voisi sanoa, että voittajat arvottiin jo tuossa vaiheessa, Mä päädyin siihen kolmen hengen ryhmään ja me voitettiin. Ihan kivaa, jee , mutta koen sen johtuneen enimmäkseen sääntöjen epäreiluudesta.
Molemmat sedät mun ryhmässä oli mua parempia ja multa taidettiin ottaa kokonaiset viisi lyöntiä käyttöön. Olen ihan tyytyväinen, että sain olla rauhassa huono, eikä se haitannut ketään. Kahdessa paikassa mun onnistunut lyönti oli kuitenkin kullan arvoinen. Molemmat meidän ryhmän tekemät birdiet oli sen ansiota, että mä onnistuin erinomaisesti, kun sedät oli jo feilanneet.
Yhdeksän väylän (eli puolikkaan kierroksen) pelin jälkeen palattiin toimistolle syömään pizzaa ja pitämään kerhon vuosikokousta. Sedät kävi myös saunassa, mutta mä en ainoana naisena edes ollut suunnitellut yksin saunomista. Oli ihan kiintoisaa kuulla, miten kerhon toimintaa vedetään ja miten sedät naljailee toisilleen. Melkosta suunsoittoa seuraa jo yhdestä kaljasta! Hauskinta oli se, kun yli viiskymppiset vakuutteli alle viiskymppisille, että siinä 50 vuoden jalossa iässä se peli vasta lähtee kulkemaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti