Sivut

maanantai 26. lokakuuta 2015

Uudella kilolla

Mä olen aina pitänyt itseäni ihan fiksuna. Mensankin mielestä olen seuraavan geometrisen kuvion päättelemisessä parempi kuin 99% väestöstä. Mä oon niin etevä, että olen tottunut menestymään kaikessa mihin ryhdyn. Paitsi painonhallinnassa. Ja sekös mua harmittaa. Siinä ei äly auta, kun on nälkä. Eikä auta sekään, että pitää itseään hyvänä tyyppinä, joka on ahkeruudellaan kyllä ansainnut muutaman suklaan ja jäätelön ja pullan ja... :D

Mulla on tapana punnita itseni kerran viikossa. Toissavuonna paino heilui enimmäkseen lukemissa 85 ja risat. Viime vuonna kävin jo useinkin 86 puolella. Tänä vuonna 85 on jo ollut harvinaista herkkua. Nyt viimeiset viisi viikkoa vaaka on näyttänyt karvan yli 87. Uusi kilolukema on siis korkattu. Näin korkealla en käynyt toissavuonna kertaakaan ja viime vuonna vain pari hassua satunnaista kertaa juuri ennen menkkoja. Keskimäärin suunta on ylöspäin hitaasti, mutta varmasti :(

Miten ihmeessä sitä pystyis syömään vähemmän?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti