Sivut

perjantai 23. lokakuuta 2015

HeiaHeia loppu lähenee

Duunin HeiaHeia kampanja lähenee loppuaan ja pakko sanoa, että aika turhalta vaikutti mulle. Olen treenannut ihan yhtä paljon/vähän kuin muutenkin. Mua lähinnä ärsyttää, kun muilla on noin paljon merkintöjä. Miten niillä riittää aikaa? Merkkaako ne tonne kaikkia epäliikuntojakin, kuten kaupassa käyntiä ja junalle kävelyä?



Työkavereiden nimet ja kuvat piilotettu näppärästi paintilla, mutta you get the idea. Mä näytän ihan täydeltä vätykseltä muihin verrattuna, vaikka mulla oli tiistaina kahvakuula ja eilen punttis. Musta on ihan jees, jos on ehtinyt kahtena arki-iltana töiden jälkeen treenamaan. Ja ajankin tuo ryökäle pyöristää alaspäin - oikeesti mulla pitäis olla jo 2,5 tuntia kasassa. Mua ei motivoi ollenkaan tämmönen vertailu, jossa itse pärjään huonosti :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti