Sivut

perjantai 30. lokakuuta 2015

Hämmästyksen täydellisyys

Keskiviikkona mulla oli kuivaa yskää ja ilta päättyi peittojen alle kuumehorkkaan. Eiln olin kotona ja olo oli vain vähän nuutunut ja yskäkin paranemaan päin. Tänään tunnen itseni jo ihan normaaliksi. Oli kyllä kummallinen salamatauti. En muista kokeneeni moista koskaan ennen.


Virkkasin tollasen hihahuivin siitä langasta, joka lyöttäytyi mun ostoskärryyn viime kuussa. Jouduin vielä hakemaan sitä lisää, kun yksi kerä ei tuohon riittänyt. Luulin, että menis kolme, mutta paksu lanka olikin niin riittoisaa, että kaksi riitti. Kolmannesta kerästä tuli hihattimet. Mä oon viime aikoina palellut töissä niin paljon, että tekis mieli värkätä vielä lisääkin lämmittimiä!


Mulla on nyt ollut ihan extra sepcial artsy craftsy fiilis ja seuraavaksi haaveilen siitä, että muuntaisin haaroista haljenneet farkut hameeksi. Ideoiden kanssa vaan on runsauden pula. Googlamalla jeans to skirt ideas löytyy niin monta ihanuutta. Tärkeintä olis kuitenkin, että a) mä osaisin tehdä ja b) ton reiän sais piiloon. Neuvoja otetaan vastaan!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti