Sivut

lauantai 19. maaliskuuta 2016

Brändihommia

Huomasin äsken, että kaikki Satsit on nyt nimetty uudelleen Elixiaksi. Samapa tuo, paitsi Leppävaarassa niitä on kaksi. Sats Leppävaara ja Sellon Elixia on olleet riittävän erilaiset, ettei sekaannuksen vaaraa ole, mutta tästä eteenpäin pitää aina sanoa "Leppävaara Elixia eli ei se, joka on Sellossa vaan se siinä Sellon viereisessä talossa". Aika pitkä nimi noin arkikäyttöön ;)



Mä pääsin männäviikolla ulos lenkille! Yleensä oon niin hidas tajuamaan kevään tuloa, että "ehdin" ulos vasta toukokuussa ;) Olin aika äimänä, kun ei tarvinnut edes pipoa ja hanskoja. Se on varmaan jotain massan hitauteen liittyvää, kun syksyllä kyllä ulkoilen paljon kylmemmässä kelissä kuin keväällä.

Kunnia kuuluu siipan salikaverille, joka sääennustetta katsottuaan ehdotti keskiviikoksi salin sijasta lenkkiä. Sillä on joku veto työkaverinsa kanssa ja sen vuoksi pitää saada myös aerobista kuntoa kohotettua. Muutenhan pojat ei lenkkeile. Lopulta kävi vielä niin, että siipalla oli hirveesti töitä, eikä se ehtinyt koko lenkille. Mä kävin sit lenkittämässä siipan salikaveria ja ihan menestyksekkäästi kävinkin. Sillä pysyi syke hyvin kurissa, kun oli pakko hölkätä mun vauhtia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti