Sivut

torstai 23. helmikuuta 2012

Muumina maailmalla

Varoitan, jos et halua lukea vatsan toiminnasta, nyt on oikea aika navigoida eteenpäin ;)

Mä olen pahamaineisen huono käymään kakkosella vieraissa paikoissa tai missään arjesta poikkeavissa tilanteissa. Vaikkei sitä voi tietoisesti hallita niin jollain tasolla vatsa vaistoaa, että nyt ei ole oma pytty lähellä. Kahden viikon reissu melkein muumina on muuten tiukka setti ;) Noh, en mä nyt täysin ummella ollut, mutta väittäisin tuottaneeni outputtia reilusti alle puolet normaalista. Sitä on nyt sitten kompensoitu tässä kuluneen viikon aikana ja olo alkaa normalisoitua. Etenkin eilen ja tänään olen ollut tehokas, kun meillä on ollut sitä spagettia ruokana. Jostain syystä kotitekoinen spagetti saa mun mahaan äksöniä. Muut pastaruuat ei tee samaa, eikä myöskään lähes sama jauhelihasoossi tacosalaatin muodossa. Ehkä Sportti Täysjyväspagetti on liian kova kuitupommi mulle. Pitäisköhän vaihtaa tavalliseen valkoiseen?

Tänään kävin työpaikan salilla polkemassa spinningpyörää 1h 5min keskisykkeellä 145. Eipä siinä mitään mainittavaa tapahtunut, mukava perustreeni :)
Hauikset on kivasti kipeät, muttei niin pahasti kuin pelkäsin. Tämmönen kipu on just sopiva, kun lihakset tuntuu olevan suuret ja mahtavat. Jos mikään ei kipeydy, alkaa epäilyttää koko lihasten olemassaolo ;)

1 kommentti:

  1. Oi että... Mä jaksoin lukea, koska mä olen ihan samanlainen! :) Olen tosin huomannut, että tilanne paranee, kun on siinä paikassa vähän pidempään. Pytty alkaakin tuntua omalta! Eli siis reissujen pitää olla yli viikon mittaisia, koska ekan viikon ajan ei paljon asiaa pöntölle ole...

    VastaaPoista