Sivut

maanantai 30. joulukuuta 2013

Kokeellista jumppailua

Lauantaina pääsin kokeilemaan sitä kahvakuulatuntia, jonka ohjaaja teki oharit kaksi viikkoa sitten. Se oli kiva tunti ja hyvän treenin sain. Suurin osa liikkeistä oli helppoja ja vain hetkittäin olin ihan pihalla ja kaksi vasenta jalkaa suussa. Kahviksesta mulla on muistona hellät ranteet, joihin se kuugeli mukavasti läjähteli. Onneks mä en saa mustelmia kovin helposti :)
Eilen kävin kokeilemassa kädenvääntöä, silleen ihan oikeesti eikä mitään pubiversiota. Voimamieslajien kokeilureissulla tutustuin yhteen tyyppiin, joka harrastaa kädenvääntöä ja omistaa oikean kädenvääntöpöydän. Mä en edes tiennyt, että kädenväännössä käytetään omaa spessupöytää. Vaan enpä mä muutenkaan tiennyt siitä paljon mitään, enkä ole oikeesti päässyt sitä kokeilemaan. Siipan kanssa pelleilyä ei lasketa, koska mä vaan häviän kuin ankka ennen kuin ehdin tehdä mitään. Nyt olikin hauskaa vääntää tasaväkisemmän parin kanssa ja saada opastusta vääntötekniikkaan. Se on tekniikkalaji. Toivottavasti saan aikaiseksi kokeilla uudestaankin! Tästä lajista mulla on muistona hellä iho kyynärpäissä ja vatsassa siinä kohtaa, joka painui pöytää vasten.
Tänään olin auttamassa työkaverin muutossa. Kuuteen pekkaan saatiin romppeet roudattua paikasta A paikkaan B vajaassa kuudessa tunnissa. Varsin hyvä treeni ja nyt on aika voipunut olo. Veikkaan, että tästäkin on huomenna muistona muutama kipeä paikka... Saatanpa vaikka jättää menemättä salille ja keskittyä juhlimiseen ;)
Hauskaa Uuttavuotta ja hyvää uutta vuotta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti