Sivut

torstai 2. tammikuuta 2014

Huippulukemat

Taas on pidetty perinteinen joulukuun massakausi ja saatu puntarilukemat kiipeämään kaikkien aikojen huippulukemiin: 86,6 kg, joka on vähemmän kuin mihin olin varautunut, kun tiedän, mitä on tullut tehtyä ;)

Siipalla oli parin työkaverin kanssa laihdutuskilpailu ajalla 1.8. - 8.11. ja mä olin hengessä mukana, yritin syödä nätisti ja ehkä jopa vähä laihtua. Mun paino oli tasan sama alku- ja loppupuntarissa: 85,7kg. Mulla on sit kai aika tarkka nälänsäätely, kun paino ei paljon muutu riippumatta siitä, syönkö vähän vai paljon karkkia. Oon tainnut ennenkin ihmetellä, miten yleensä lomalla laihdun, vaikka syön ku pikku possu ja sit töissä lihon, vaikka koitan syödä terveellisesti. Nyt ei taas auta muu kuin elää ihmisiksi ja toivoa, että kolmen viikon päästä koittava Thaimaan loma toimii perinteisesti ;)

Mulla parhaita motivaatiokuvia on kuvat omasta itsestäni laihempana, koska niissä näkyy ainakin saavutettavissa oleva tilanne. Mun ei auta tuijottaa Jennifer Lopezia, kun mulla on leveät hartiat, eikä mitään latinolanteita. Näissä kuvissa mun paino oli jossain 72 kilossa eli edelleen lievän ylipainon puolella, vaikka noin laihalta näytän! (70,56kg olis tasan BMI 25)

Egyptissä kevättalvella 2009
Espoossa kesällä 2009

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti