Sivut

tiistai 18. maaliskuuta 2014

Elämä kuin prinsessasatu

Mä oon se Tuhkimon paha sisarpuoli, joka joutui leikkaamaan pois varpaansa, että sai lasikengän jalkaansa.
Mulla on tämmöset hiton hienot Nike Free 5.0 lenkkarit miesten kokoa 44, mutta kun ne ei ole leveällä lestillä niin tottakai ne on liian kapeat ja hankaa mun pikkuvarpaita. Etenkin oikean jalan varvas on hellänä, eikä se ole pelkkä rakkulan alku vaan näyttää siltä kuin kynsi olis vähän ottanut osumaa - koko kynsi varmaan irtois, jos maratonille lähtisin!
Tasan viikko sitten mulla oli sama ongelma varpaissa. Onneks torstaina pääsin ulos lenkille paremmissa kengissä. Lauantaina en huomannut varvasongelmia juoksumatolla. Aikatauluista johtuen pitäis pystyä juoksemaan taas huomenna. Pakko varmaan pestä ne ulkokengät ja juosta sit niillä...



Punttipirkko pinkoo: viikko 3, päivä 1


Yhteensä 40 minsaa juoksumatolla + vatsoja ja leukoja kumpparilla, yhteensä tunti salilla.

Joskus tekis mieli vetää niin kovaa, että henki meinaa lähteä. Hengen sijasta tänään meinas lähteä vaan varpaat. Voishan sitä ohjelmasta vähän lintsata, mutten nyt kuitenkaan viittiny, koska tosiaan huomennakin pitäis jaksaa. Mut jos huomenna on hyvä jaksamus niin sit kyllä lähtee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti